Tekst even belangrijk als vorm
Een grafische vormgever? Die kijkt in de eerste plaats naar de verpakking – beroepsmisvorming heet dat. Maar Nathalie Helderweirt van Pixelpepper houdt niet van 'mooi zonder inhoud'. Zij streeft naar veelzeggende ontwerpen, die een onvergetelijke indruk nalaten. En wijst op het belang van een aantrekkelijke tekst, die haar creatie versterkt.
Nathalie Helderweirt: "Ik leerde Schrijf.be kennen bij mijn vorige werkgever, en bleef jullie copywriteravonturen volgen. Zoals via de website: die is heel overtuigend en informatief. Dat laat een indruk na. Er zijn volgens mij niet veel concurrenten die aan de Schrijf.be-website kunnen tippen."
Vlot van bestelling tot oplevering
Nathalie wilde de kwaliteiten van Pixelpepper in de kijker zetten met een troevenblad en een website. Een klus die copywriter Kim voor haar rekening nam.
Nathalie Helderweirt: "Het project verliep heel vlot – van bestelling tot oplevering. De administratieve opvolging en gedetailleerde offerte zetten je meteen op het juiste spoor. Dat levert uiteindelijk een kwalitatief hoogstaande, vlot geschreven tekst op. Die overigens niet te nemen of te laten is. Ik had een paar kleine bedenkingen, en die werden tijdens de gratis correctieronde meteen weggewerkt. Een heel correcte werkwijze!"
Copywriting minstens zo belangrijk
Nathalie Helderweirt: "Ik beken: als grafisch vormgever gaat mijn prioriteit uit naar de vorm. Toch is de copywriting minstens even belangrijk. Daarop wijs ik mijn klanten steeds vaker. Door ze gewoon … mijn teksten van Schrijf.be te tonen. Die overtuigen!"